as sky falls


as sky falls
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
سلام! مایل هستین با ما تبادل لینک کنین؟ اگه میخواین اول ما رو با اسم ღriant girlsღ و با آدرس riantgirls.LXB.ir لینک کنین. بعدش فرم زیر رو پر کنین تا لینکتون برای ما فرستاده بشه. ممنون.





لینک های ویژه

از وقتی اومدم توی پنل و نظرات دیدم، یه چیزی قلبمو گرفته...
چقدر دلم براتون تنگ شده!
یاد همه ی پست ها و نظرات بخیر.
هم دیگه رو حتی خیلی نمیشناختیم اما دوست داشتیم از هم خبر بگیریم، توی شادیا همراه باشیم، توی دردا همدل.
تینای عزیزم، استاتیرا، پرنسس، جیگیلی...
لیلا که اولین بار این وبلاگ رو برام ساخت.
باورتون بشه یا نه، هنوز هم بعضی روزها بهتون فکر میکنم. فکر میکنم که الان دارین چیکار میکنین؟ زندگی خوبی دارین؟
براتون دعا میکنم...
بخش فراموش نشدنی اوایل نوجوونی من هستین.
اینجا، این وبلاگ، این اسم ها.
3>

اگر دوباره گذارتون به اینجا افتاد، چنل تلگرامم: pandoraboxs



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 خرداد 1396 ] [ 23:21 ] [ سارا ]
درباره وبلاگ
طراح قالب
امکانات وب